Zwroty i reklamacje

Jeżeli produkt zakupiony nie spełni Twoich marzeń, możesz go bezpłatnie zwrócić kurierem w ciągu 30 dni.

ZWROTY

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 30 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

3. Instrukcja zwrotu towaru:

– Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez przesłanie za pośrednictwem formularza z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić.

– Dokonanie zwrotu możliwe jest poprzez wypełnienie formularza zwrotu zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów, ale nie jest to obowiązkowe.

– Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.

– W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar:

A. Wysyłkowo za pośrednictwem kuriera:

a) W obecności kuriera zapakuj produkty w bezpieczny sposób:
– umieść produkty w oryginalnych opakowaniach.
– jeśli został wypełniony formularz zwrotu to dołącz go do przesyłki.
– na kopercie kurier zamieści etykietę zwrotną, zaadresowaną na DIAMONDS ANNA GĄCIARZ

Dzięki niej nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem towarów. Zwrot produktów w tej formie odbywa się na koszt DIAMONDS ANNA GĄCIARZ.

b) Wyślij produkty.

B. Wysyłkowo za pośrednictwem Paczkomatów INPOST:

a) Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane produkty, w oryginalnych opakowaniach. Pamiętaj, aby w paczce z produktami umieścić wydrukowany formularz zwrotu, dostępny na tej stronie.

b) Wejdź na stronę Szybkie Zwroty Inpost, z listy sklepów wybierz DIAMONDS ANNA GĄCIARZ.

c) Wypełnij formularz zwrotu na stronie Inpost. Otrzymasz potwierdzenie zgłoszenia zwrotu za pośrednictwem e-mail i SMS. W potwierdzeniu znajdziesz kod nadania zwrotu, który umieść w widocznym miejscu na zwracanej paczce.

d) Nadaj paczkę w dowolnym paczkomacie: wybierz na ekranie opcję “Chcę nadać paczkę” i wpisz otrzymany kod nadania. Postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie Paczkomatu, włóż paczkę do skrytki i zamknij drzwiczki.

Dzięki niemu nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem towarów. Zwrot produktów w tej formie odbywa się na koszt DIAMONDS ANNA GĄCIARZ.

C. Zwrot własny na adres:

Adres do zwrotów:

Sklep Internetowy ANNA DIAMONDS, DIAMONDS ANNA GĄCIARZ, Ul. Piłsudskiego 73,  32-050 Skawina.

Z dopiskiem: “ZWROT”.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

Usługa bezpłatnego zwrotu jest jednorazowa i dostępna wyłącznie na terenie Polski.

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

– Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go razem z produktem i dowodem zakupu lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów ANNA DIAMONDS.

– Wypełniony formularz, bądź też oświadczenie o składanej reklamacji, należy wydrukować i podpisać.

– W przypadku braku możliwości wydrukowania, prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail:  office@annadiamonds.pl.

– Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji, prosimy przesłać na adres: DIAMONDS ANNA GĄCIARZ, Ul. Piłsudskiego 73,  32-050 Skawina z dopiskiem: “REKLAMACJA”.

– Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia do DIAMONDS ANNA GĄCIARZ reklamowanego produktu i wypełnionego formularza. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

– W przypadku wysyłki towaru zakupionego w Sklepie Internetowym, produkt zostanie odesłany na adres podany podczas składania zamówienia.

– Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Formularz zwrotu – do pobrania.

Formularz reklamacji – do pobrania.