Marka Anna Diamonds powstała jako efekt rozwoju spółki z doświadczeniem w dziedzinie marketingu.Z czasem stała się twarzą luksusu i klasy na miarę potrzeb i standardów XXI wieku. Uszanowanie klasycznego piękna i tradycji w nowoczesnym wydaniu to przepis na nietuzinkowy wymiar szlachetności. Każda sztuka biżuterii z osobna jest niepowtarzalna, wykonana ręcznie z mistrzowską precyzją naszych specjalistów sprawia, że ich właścicielki stają się posiadaczkami królewskich unikatów.
Marka posiada stacjonarne studio diamentowe i jubilerskie z siedzibą w Krakowie i profesjonalny system sprzedaży online, dostosowanej do wymogów najbardziej wymagających klientów.
System franczyzowy Anna Diamonds jest oparty na powierzonych aktywach. Poszukujemy osób i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych i gotowych do obsługi klienta na najwyższym poziomie poprzez prowadzenie salonów Anna Diamonds w wybranych miastach Europy.
Otrzymujesz od nas:
skuteczny koncept handlowy,
profesjonalne rozwiązania biznesowe,
najwyższej jakości produkty marki własnej,
know-how polskiej marki jubilerskiej,
szkolenia branżowe, wsparcie eksperckie,
bezpośredni nadzór kadry menadżerskiej i wsparcie na każdym etapie współpracy,
dobrze zorganizowaną logistykę,
ogólnoeuropejskie wsparcie marketingowe,
systemowe rozwiązania gwarantujące poprawne funkcjonowanie całego procesu zakupowego.
Współpracując z nami pozostajesz niezależnym przedsiębiorcą. Sam decydujesz m.in. o:
zatrudnieniu
zamówieniach
polityce cenowej w swoim sklepie
polityce kosztowej w swoim sklepie
przyszłości swojego biznesu
wsparcie w wyborze lokalizacji i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu,
doradztwo przy projektowaniu i optymalizacji aranżacji salonu,
optymalne zatowarowanie na mkw.,
materiały marketingowe oraz kampanie reklamowe w TV, prasie i internecie,
akcje promocyjne,
program lojalnościowy dla klientów i realizacja zamówień internetowych,
sprzęt IT wraz z systemowym wsparciem,
realizacja zamówień indywidualnych,
obsługa reklamacyjna i usługowa,
wsparcie szkoleniowe oraz managerskie.
Franczyzobiorca jest odpowiedzialny za podpisanie umowy najmu, ponosi wszelkie koszty związane z użytkowaniem lokalu oraz wszystkie koszty związane z bieżącą obsługą salonu.